Saturday, May 22, 2010

posting lewat malam

Wow! posting yang lambat dan lewat. Baru pulang dari melepak di kedai mamak bersama adik-adik...yehh..kakak jangan dengki!! hoho.

Lately nih, jarang pulak post pasal makanan masak-masak. Honestly, I barely cook anything this week..hehe.. If nugget, sausage and megi are consider as makanan...that would be odd...pics of nugget and megi?? hahahaha... baik xyah letak kan..

There's a place near my house, that serve, to me, the best lamb chop that you can get in this whole wide world!! that lamb chop is to die for!! you can get your yearly doses of lamb chop there..wohoho... yes yearly doses...jangan makan sokmo...

Got the chance to eat lunch with my sister...as usual she ate that superb lamb chop..and I, feel like eating some pasta. And I ordered spegeti carbonara... The lamb was as usual superb and delicious...yummmy!! but the carbonara just failed me!! uh uh...

My homemade carbonara was faaarr better. hahaha...( my reference: me!!)

urghh...worst carbonara ever.. but the lamb chop is still to die for...nasib baik...(secretly hoping that this shop won't ever ever close..kalau x mane nak makan lamb chop sedap lagi!)

Satu lagi mende yang saya xsuke makan kt luar adalah epal pie or epal crumble..Proudly saying, I make the best apple pie/crumble...hehehe...*muke berlagak jap* (my reference: lots of people!) heheheheh....

Kadang2 memang rase macam nak jugak rase apel pie yg orang lain buat. But never did any of this epal pie suits my tastebud.. still prefer my own epal pie...uhuhu...

Jadi susah jugak kalau saya nih nak makan luar...saya banyak songeh..uhuhu... tapi kalau ade orang belanje, bulih jek...

Posting kali ini tidak mempunyai konklusi. Cuma pemberitahuan saya malas masak minggu nih...hahahaha... lagi satu sebab nape malas masak adalah, saya xde selera makan sangat lah minggu nih...mungkin kah ianya hanya lah alasan menutup kemalasan saya? mungkin.....

(X_x)



No comments: