Sunday, May 23, 2010

Padprik campur

woh...xsempat pon nak amik gambar step by step. I was cooking two dishes at once.. Ttbe Daddy nak makan tomyam lak..so buat la sikit..bahan yang same jek ngan padprik...ikot kan ajek..

Nak letak ke resipi padprik kat sini? ke xpayah...hahaha...malas lor..

(nini..kalu hang nak resipi, bgtau la ek...malas beb..)

gambar pon xdok..dah lapar tahap gaban dh tadi...siap jek, basuh pinggan jap, kemas2 dapur yang dah macam tongkang pecah..hehehe..., naik mandi dulu... baru makan... dah x peduli dah nak amik gambar ke tak..lapar gile..

Tadi kan makan brunch jek kat Ikea.. So dah lebih 8 jam lepas makan kt Ikea..tu pasal la lapar gile..hoho..

okay lah..leaving you with this video...by A.P.I..pelita..



Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami

Selagi hayat dikandung badan

(korus)
Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi

Selagi hayat dikandung badan

(korus)
Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur

(korus)
Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya

2 comments:

Queen W said...

hampes..org punyela separais tambah eksited ngan tajok..aiseh..pm2 d recipe!

afirah said...

hahah...okay..pls remind me if I forgot..